Københavns Kajakklub indførte Rokort som roprotokol for alle medlemmer d. 1. november 2017. Rokort benyttes til:
Rokort kan anvendes fra din smartphone, klubbens computer (ved toilettet) eller din egen computer. Du finder dit Rokort på forsiden, via www.rokort.dk(samme brugernavn og kodeord som til klubbens hjemmeside). På linkene herunder finder du guides til de vigtigste funktioner i rokort:
Husk at bruge "ny tur på vandet". Funktionen "aktivitet", bruges til ture der planlægges fremadrettet med invitation til andre. Her skal man være opmærksom på, at alle 300+ medlemmer får en mail om aktiviteten, så de kan deltage. I 99,9 % af alle tilfælde skal bare man bruge funktionen "ny tur på vandet", da det er den daglige protokol.
1. Opret ny tur
5. Reparerede kajakker - afmeld en skade
Spørgsmål og fejl:
Hvis du oplever problemer med at bruge rokort eller har spørgsmål, så kan du kontakte en af klubbens Rokort-administratorer.
Send en mail med beskrivelse af problemet til os:
Rokort-administratorer i Københavns Kajakklub:
- Ida Nielsen
- Heino H. Gehlsen
Skriv til os på: info.kbhkajak@gmail.com
Opgaver:
Ret dine medlemsdata:
Rokort anvender data om medlemmer her fra hjemmesiden. Hvis du vil lave rettelser i dine medlemsdata skal du derfor gøre det via din profil her på hjemmesiden. Dvs. hvis du retter din adresse, kodeord eller andet, så skal du blot rette på din profil på hjemmesiden, så vil det automatisk blive overført til Rokort.